www.parus.ua > Продукция > CRM: Менеджмент и Маркетинг > Автобизнес и автосервис
Автобізнес і автосервіс
Дана конфігурація дозволяє автоматизувати бізнес процеси продажів, маркетингової діяльності компаній автодилерів, а також завдання гарантійного та післягарантійного обслуговування автомобілів на базі сервісних центрів. Облік взаємовідносин з клієнтами на всіх етапах їх життєвого циклу з допомогою CRM-системи "Парус - Менеджмент і маркетинг", дозволяє компанії з самого початок завоювати довіру і лояльність своїх клієнтів, тим самим зробивши їх не просто клієнтами, але і своїми партнерами, які регулярно користується її послугами і формують позитивний імідж компанії у своєму оточенні.
Зручний і інтуїтивно простий інтерфейс системи сприяє швидкому освоєнню програмного продукту співробітниками компанії і надає їм широкий набір функцій для комфортної і оперативної роботи. Автоматизація більшості рутинних операцій у повсякденній роботі з клієнтами дозволяє вивільнити додатковий час для збільшення кількості ділових контактів, а також сприяє зниженню ризиків пропуску або втрати важливої ділової інформації.
Застосування CRM-системи "Парус - Менеджмент і маркетинг" для автодилерів та сервісних центрів дозволяє автоматизувати наступні задачі:
- облік бази клієнтів, постачальників, дилерів, партнерів та ін.;
- облік історії взаємин з дилерами, клієнтами та їх уподобань;
- облік просування і реалізації автомобілів, запасних частин, деталей і послуг;
- первинний документообіг;
- облік планових контактів, зустрічей, маркетингових заходів та проектів;
- облік свят і знаменних подій клієнтів;
- інформаційна підтримка потенційних клієнтів про акції та новинки;
- персоналізована інформаційна та вітальна розсилка для клієнтів;
- облік сервісного обслуговування автомобілів;
- ведення карт комплексного поетапного та авансового обслуговування клієнтів;
- формування графіків обслуговування;
- облік робочого часу і розподіл завантаження персоналу;
- облік договорів та періоду обслуговування;
- облік виконаних робіт і заборгованості по обслуговуванню;
- облік накладних витрат в розрізі сплаченого обслуговування;
- облік рекламацій і заявок по обслуговуванню;
- внутрішній облік руху заявок, виконання замовлень та їх оплату;
- облік вхідних звернень та їх адресний розподіл за відповідальним фахівцям;
- постановка задачі та контроль виконання;
- повідомлення про завершення термінів обслуговування і нагадування відповідальним фахівцям;
- персоналізована розсилка повідомлень про закінчення термінів обслуговування;
- формування звітів, друк сервісних бланків, Замовлення-нарядів та інших форм документів.