www.parus.ua > Продукция > CRM: Менеджмент и Маркетинг > Автобизнес и автосервис Версия для печати
|
Автобізнес і автосервісДана конфігурація дозволяє автоматизувати бізнес процеси продажів, маркетингової діяльності компаній автодилерів, а також завдання гарантійного та післягарантійного обслуговування автомобілів на базі сервісних центрів. Облік взаємовідносин з клієнтами на всіх етапах їх життєвого циклу з допомогою CRM-системи "Парус - Менеджмент і маркетинг", дозволяє компанії з самого початок завоювати довіру і лояльність своїх клієнтів, тим самим зробивши їх не просто клієнтами, але і своїми партнерами, які регулярно користується її послугами і формують позитивний імідж компанії у своєму оточенні. Зручний і інтуїтивно простий інтерфейс системи сприяє швидкому освоєнню програмного продукту співробітниками компанії і надає їм широкий набір функцій для комфортної і оперативної роботи. Автоматизація більшості рутинних операцій у повсякденній роботі з клієнтами дозволяє вивільнити додатковий час для збільшення кількості ділових контактів, а також сприяє зниженню ризиків пропуску або втрати важливої ділової інформації. Застосування CRM-системи "Парус - Менеджмент і маркетинг" для автодилерів та сервісних центрів дозволяє автоматизувати наступні задачі:
|
© 2003-8 Парус |