www.parus.ua > Продукция > Для среднего и малого бизнеса (SMBs) > Горнолыжный комплекс
Парус-Гірськолижний комплекс
Для автоматизації гірськолижних комплексів група компаній "Парус" розробила спеціалізований програмно-апаратний комплекс, здатний вирішувати завдання з:
- управління доступом на територію об'єкта і в приміщення (абонементи на підйомник, доступ в номери готелю, допуск персоналу в службові приміщення, і т.д.);
- організації безготівкового і готівкового розрахунку з клієнтами (оплата абонементів, оплата за проживання в готелі, розрахунок за харчування в ресторані, точках fast-food, надання додаткових послуг, масажний кабінет, сауна, баня, і т.д.);
- комплексної автоматизації управління бізнес-процесами курорту (бухгалтерський облік, управління персоналом, розрахунок заробітної плати, управління рестораном, готелем, складом, контроль доступу і табелювання персоналу);
- управління взаєминами з клієнтами (побудова програм лояльності, акцій, різні знижки і бонуси ) .
Комплекс передбачає використання сучасного торгового, POS устаткування, засобів контролю доступу та інтегрований з іншими рішеннями ПАРУС, такими як: «Парус -Бухгалтерія», «Парус-Торгівля і Склад», «Парус- Пропускний режим», «Парус-Касові апарати», «Парус-Ресторан», «Парус-Готель», «Парус-Менеджмент та маркетинг», «Парус- Персонал», «Парус- Заробітна плата», «Парус-Клубні карти», «Парус-Краса, здоров'я, спорт», що дозволяє створити усередині гірськолижного курорту справжній розважальний комплекс, куди крім самого гірськолижного комплексу з трасами і спусками можуть входити готелі, ресторани, кафе, бари, точки швидкого харчування на схилах, бані, сауни, більярд, боулінг, нічні клуби, каток, фітнес- клуб, магазини, парковки, спеціальні, окремо оплачувані атракціони, і т.д. Особливістю програмного комплексу є те, що кожен з цих продуктів може працювати окремо, але найбільша ефективність досягається саме при їх спільній роботі.
В результаті впровадження системи комплекс отримує наступні конкурентні переваги:
- підвищується якість сервісу, що надається;
- підвищується рівень лояльності клієнтів і престиж закладу;
- створюються додаткові зручності для клієнтів за рахунок забезпечення безготівкового розрахунку за товари та послуги на території об'єкта;
- забезпечується швидка обробка замовлень та обслуговування відвідувачів за допомогою сучасного POS-обладнання, КПК, планшетів;
- поліпшується узгодженість і якість трудової дисципліни персоналу;
- мінімізується вплив людського фактора і рівень зловживань з боку персоналу;
- підвищується достовірність даних про рух матеріальних цінностей і товарів для прийняття оперативних рішень;
- аналітичні можливості системи дозволяють скоротити часові витрати на отримання різного роду звітності, пошук управлінської інформації.